Több van még ebben – Napizza, Cesare Extra saláta


Salátákat viszonylag ritkán szoktam rendelni, a legtöbbször ezek azért otthon is elkészíthető ételek, amikhez szinte csak a zöldségeket összevágni és összeállítani a salátát. A Cézár saláta azonban ebből a szempontból egy kicsit más, mert azért a csirkét is el kell készíteni, az öntetet is, szóval abban azért több a munka. Egy alkalommal, amikor olvasgattam a hirdetéseket, láttam, hogy a Napizza nevű helynek van egy ilyen salátája és egy szimpatikus desszertet is láttam náluk, szóval úgy voltam vele, hogy egy próbát megér. Magát a helyet sem próbáltam még előtte, az igazat megvallva, nem is hallottam róla, így minden az újdonság varázsával hatott. A saláta mellett egy Crostata Limone elnevezésű citromos süteményt is kértem.

A szállítás ezúttal is kb. 50 percet vett igénybe, ami elfogadható. A salátából igen emberes mennyiséget kaptam. A klasszikus zöldsaláta mellett csirke, kruton, öntet és parmezán sajt – amelyet vékony szeletekre vágtak az étel tetejére – került még a tálba. A csirkehúst kóstoltam meg először, amely nagyon jól készült. Hagyományos fűszerezésű, finom, puha, és a legkevésbé sem száraz. Szinte már azt mondhatom, hogy tökéletesen készült J . Ugyanígy nagyon ízlett az öntet is, nagyon selymes, lágy volt, és a fokhagyma is kiérezhető volt belőle. A kruton is jól sikerült, megadta a roppanós elemet az ételben.

A parmezán sajt volt számomra az egyetlen kissé visszás elem. Nem azért, mert rossz volt, hanem inkább azért, mert ez a nem túl intenzív ízű sajt ilyen vékony szeletekben gyakorlatilag semmit nem adott hozzá számomra az ételhez. Az összélmény azonban így is pozitív.

A desszertnél nem tudtam eldönteni, hogy írjak-e róla, mert azóta már nem látom az étlapon ezt a tortát. De ha már megkóstoltam, akkor úgy gondoltam, írok róla. A szelet méretét átlagosnak mondanám. A piskótája nagyon kellemes, puha volt, a krém pedig lágy, kellemes, nem tolakodó. Nagyon kellemes desszert, egyedül az volt számomra egy kicsit furcsa, hogy ahhoz képest, hogy ez egy citromos édesség, a savanykás íz szinte teljesen hiányzott belőle.

A salátáért 1.690, az édességért 590 forintot fizettem, összességében ár-mennyiség arányban szerintem korrekt, amit kaptam. Az élményeim alapvetően pozitívak, de mégis kissé vegyesek. Igazából semmilyen komolyabb hibát nem tudok mondani, minden jól készült, minden finom. Viszont igazán komoly extrát, különlegességet, vagy „hűha faktort” nem tudnék mondani ehhez az ételhez. De lehet, hogy ez az én hibám, talán valami olyan ételt kellett volna rendelnem, amiben több izgalom van. Biztos, hogy meg fogom még tenni. Ez az étel jól sikerült, de az igazi áttörést még várom, és remélem, hamarosan eljön.



Értékelésem: 8/10 (hogy ez mit jelent, azt itt megnézheted)

Bővebben a helyről:  https://napizza.hu/

Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról