Pizza kicsit másként – Pizza King Pécs, sajttal-sonkával-baconnel töltött pizzapárna, mogyorókrémes-barackos palacsinta


A Pizza King étteremről egyszer már írtam a töltött lángos tesztem során, de most úgy döntöttem, hogy ideje írni róla önmagában is. Azonban egy kicsit olyan helyzetben voltam, amikor rendeltem tőlük, hogy ennék is pizzát meg nem is, így gondolkodtam, mit válasszak. Döntésemben az is szerepet játszott, hogy szerettem volna kipróbálni valami újat is, mert a Pizza Kingtől pizzát és hamburgert korábban (igaz, már vagy 2 éve) rendeltem. Akkor azt éreztem, hogy egyik sem a prémium kategória, de mindkettő finom és abszolute jól elkészített (hasonló érzésem volt egyébként a lángosnál is). De éppen emiatt most úgy éreztem, jöjjön valami más! Így végül a pizzapárnák mellett döntöttem, amik mellé a széles szószkínálatból a fokhagymás tejfölt választottam. Ezenkívül egy adag palacsintát rendeltem mellé.

A kiszállítás kb. 60 perc alatt történt meg, ami elmegy (főleg, mert a netpincéren jelezték, hogy késés várható). Valóban 10 db gusztusos párnácskát kaptam, megérintve még éreztem, hogy meleg, kétségkívül frissen készült ételről beszélhetünk. Egyébként bár nem tűntek nagynak a párnák, de azért úgy voltam vele, hogyha ez rendesen meg van töltve, akkor 1 étkezésre sok lesz a 10 darab, főleg úgy, hogy még az édességből is szeretnék enni.

Megkóstolva az ételt, azonnal pozitív lett benyomásom. A tésztája nagyon finom és puha, nem túl vastag, ezt így szeretem, nagyon jó. A belsejében lévő sajt és sonka mennyisége teljesen rendben van, örülök, hogy a sonka nem csak a párnácskák alján volt, hanem „végigment” az étel belsejében. A bacon is ízlett, a már a helytől megszokott pörcös verziót kaptam belőle, ez szintén pozitív. A mennyiségével kevésbé voltam kibékülve, volt egy olyan párna, amiben egyáltalán nem volt, de volt még 1-2, amiben eléggé mértékkel adták. A legnagyobb dilemmám a szósz kapcsán alakult ki. Nem azért mert rossz volt, ízlett, sok fokhagyma van a tejfölben, és még egy kis sóval (meg talán 1-2 másfajta fűszerrel) is fűszerezték. Csakhogy valahogyan az volt a érzésem, hogy ezekhez a kis, vékony párnácskákhoz és az édeskésebb tésztához valahogy nem igazán ez a szósz illik. Az az érdekes, hogy miközben eszegettem az ételt, rájöttem, mi hiányzott nekem a múltkori töltött lángosról leginkább: ez. A pizzapárnákhoz viszont annyira nem illet szerintem. Ehhez inkább valamilyen majonézes szószt tudtam volna elképzelni, esetleg egy paradicsomos mártást. Persze az is igaz, hogy a weboldalon vagy 10 féle szósz közül lehet választani. Én most kicsit mellényúltam, ilyen van.

A hatodik után úgy éreztem, hogyha még palacsintát is akarok enni, akkor ideje befejeznem és rátérnem az édességre. Megnéztem, és íme a palacsinta (a dobozban elfelejtettem lefotózni):



…hát ez egy kicsit mintha szétfolyt volna. Virág elvtárs szavait idézve, erről kár volna vitát nyitni. Szerintem a csokoládés öntet híg egy kicsit és ez okozta ezt a nem túl szép állagot. De azért nem adom fel ilyen könnyen, egy kisebb tálba kiszedtem a palacsintákból kettőt, majd kis melegítés után megkóstoltam. És egyébként kifejezetten finom. A tészta ízletes, a mogyorókrém minősége és mennyisége is oké, barackból is bőséggel tettek, és végülis ha az öntet állagától eltekintünk, az íze ennek is nagyon jó. Szóval mindent egybevetve emiatt sem panaszkodhattam.

2 palacsinta után már éreztem, hogy jól laktam, de maradt még 4 párnácskám és 2 palacsintám másnapra. Ezeket másnap ettem meg ebédre. Nyilván arra már nem volt elég, hogy ezután az ember még 6-7 órán keresztül ne legyen éhes, de azért egy egyszeri étkezésnek teljesen rendben volt ez is.

Újraolvasva, amit eddig leírtam, a végén úgy éreztem, hogy kicsit talán túlzottan előjött belőlem az ételkritikus, ugyanis én magam is szigorúnak érzem az írásomat. Ha mindent egybeveszek, akkor azt mondom, hogy kaptam egy nagyon jó kaját, hozzá egy finom szószt és egy tök király desszertet, és 2.050 ft-ért gyakorlatilag 2 étkezésre elegendő ételt. Ha az 1.350 ft-ot veszem a 10 párnára, akkor mondhatnám, hogy 135 ft/párna, de ehhez kaptam szószt és egy ajándék dobozos üdítőt is. Ha megnézzük manapság a péksütemények árát, akkor nem tűnik ez túl nagy árnak, sőt, kifejezetten baráti. Ráadásul ezt kiszállították nekem és frissen sütötték. De a 700 forint sem drága a 4 palacsintáért, amihez kétféle töltelék és mártás is dukált. Lényeg a lényeg, teljesen jót ettem, a legjobbat, amit eddig innen rendeltem. A hibák, amikről meg írtam egyrészt javíthatók, másrészt nem akkorák, hogy ezt a kellemes élményt tönkretegyék.


Értékelésem: 9/10 (Hogy ez pontosan mit jelent, azt itt megnézheted)

Bővebben a helyről: http://pizzakingpecs.hu/

Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról