Nagy kontraszt – Gente Senior étterem

 

Egy alkalommal már írtam a Gente Senior étteremről, akkor egy összehasonlító cikk keretében a pizzájukat kóstoltam meg, amiről nem volt rossz véleményem. Most egy vasárnapi ebéd erejéig tértem be hozzájuk. A pizzák mellett az étterem azért egy viszonylag komoly házi jellegű étlappal is rendelkezik tésztafélékkel, húsételekkel, levesekkel, salátával és pár desszertjük is van. Ezúttal az volt a döntésem, hogy levest nem eszem, csak főételt és desszertet. Főételnek grillezett sertésszeleteket kértem, egy „román módban” (angol étlap alapján) elkészített burgonyát és egy paradicsomsalátát. Desszertnek pedig a Papanast választottam itt is.

 


Az ételre picit sokat kellett várni, közel fél óra múlva kaptam meg azt, de a mennyiségével nincs semmi gond. Sajnos ízek tekintetében már volt. A burgonya nem tudtam elsőre megítélni, hogy pontosan hogy készült, az biztos, hogy a reszelt burgonyát főzték meg, tettek hozzá hagymát, paprikát, de valahogy az egészet mégis ízetlennek ítéltem meg, mintha nem lenne eléggé fűszerezve. Persze lehet, hogy Romániában így készítik, de nekem annyira nem jött be.

 

De ami konkrétan felbosszantott, az a paradicsomsaláta. Már ha lehet ezt salátának nevezni, mert konkrétan ez egy szétvágott paradicsom volt. Semmi kiegészítő (hacsak a tetejére tett petrezselyemzöld-darabkát nem tekintjük annak), semmi öntet, de még csak semmilyen fűszer sincs benne. Ez nálam nem saláta, csak egy szétvágott zöldség. Ezt külön salátaként árulni egy étlapon számomra elfogadhatatlan.





A hús azért egész kellemes volt, jól átsült, jól fűszerezett, de egy icipicit száraz. Összességében ezzel a részével az ételnek jól elvoltam, de egy icipicit ezt is kevésnek éreztem. Egy jó hús, de két olyan másik elem, ami viszont nekem eléggé gyenge volt. Ez az étel összességében – bár nem volt ehetetlen egyáltalán – de csalódás volt számomra.

 

A desszert viszonylag gyorsan érkezett. Ez a papanas valamivel olcsóbb, mint a Bulgakovban lévő (22 v. 15 lej), itt csak 2 fánkot kaptam, viszont mindkettő kapott egy kis „kalapot” a tetejére, így ár-mennyiség arányban ez nyert. Ízben viszont egy picit jobban ízlett a Bulgakové, mindkettő kellően ízes, a tejföl és az áfonya is finom, de itt egy picit nehezebbnek éreztem a fánkot. De összességében ezzel sem volt semmi baj, nagyon ízletes és mennyiségileg is tök oké.

 


A főétel körettel és salátával kb. 30 lejbe került, a desszert 15-be. A két fogás nekem nagyon különböző volt. A főétel ebben a formában legfeljebb középszerű volt, a desszert viszont nagyon ízletes. Mennyiségileg minden oké, árban az éttermi árakhoz képest nem drága, de így is vegyes a kép. A pontszámom is ezt hullámzást tükrözi.

 

Értékelésem: 7/10 (hogy ez mit jelent, azt itt megnézheted)

 

Bővebben a helyről: http://www.gentepizza.ro/?fbclid=IwAR1foKiHUmVJDBUrfPZQMq8ml02b7AvAiISGcGEjcjPqS3KoVuojQ2FhP8A

 

Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról