Étkezés játék közben – Station Bowling, Debrecen, Station burger menü


Tavaly már elkezdtem írni a Hkk (Hatalom Kártyái Kártyajáték) versenyhelyszínek éttermeiről, ennek keretében a kaposvári és a szombathelyi helyszín 1-1 hamburgere is elemzésre került. Tegnap Debrecenben jártam a Station Bowling központban, ami nem egy klasszikus étterem, inkább egy szórakoztató komplexum Bowlingpályákkal, billiárdasztalokkal, dartstáblákkal és sok minden mással. Az alsó részén pedig egy gyorsétterem is üzemel, inkább street food jellegű, de néhány klasszikus étel is található benne. Úgy gondoltam, ha már ott járok, akkor kipróbálom ezt a helyet is, és maradok a hamburgernél.

A névadó hamburger menüjére esett a választásom, ami itt egy viszonylag alapétel. Hús, sajt, saláta-hagyma-paradicsom és szósz. Ehhez dukál menüben a krumpli, és egy 2 decis üdítő. Az elején volt némi logisztikai gond. Ugyanis lementem az alsó részre ételt rendelni, ahol mondták, hogy akik játszanak, azok rendeljenek fenn. Aztán felmentem, ahol közölték, hogy lenn kell rendelni. Végülis le tudtam adni a rendelést és egyébként kedves volt a személyzet, szóval nincs harag.

A rendelést követően kb. 15 perc múlva érkezett meg a menü. Egy közepes burger, jó sok krumpli és az üdítő. Látványra elsőre átlagosnak tűnt. A krumpli oké, frissen készült, egy kicsit több sót szerintem elbírt volna, de ez legyen a legnagyobb gond, utólag lehetett sózni az ételt. A buci egy bolti termék, az édesebb vonulatot képviseli, kicsit megpirítva, nincs ezzel baj.

A hús tekintetében már kicsit vegyesebbek voltak az érzéseim. Intenzív fűszerezésű húst ettem, a sót és a borsot is lehetett érezni, viszont a klasszikus marhahús ízt nem igazán. Ha tippelnem kéne, azt mondanám, hogy valami kevert hús volt. Nem rossz egyébként, abszolute meg lehet enni, de azért hazudnék, ha azt mondanám, hogy ez a legjobb hús, amit ettem. Viszont jó nagy volt és széltében kitöltötte a bucit, ezt azért szeretem.

A zöldségek frissek, finomak voltak, ahogy az elvárható, a sajt átlagos termék, kicsit rápirítva a húsra, ez is rendben van. A szósz egy klasszikusabb paradicsomos vonalat képviselt, de a majonézt és egy kicsit talán a fokhagyma ízét is fel véltem benne fedezni. Összességében ez is teljesen rendben volt.



A menüért 1.560 forintot fizettem, és abszolute jól lehetett vele lakni, az utolsó 1-2 szál krumplinál már az eltelítődés érzése is megjelent. Mindent egybevetve azt mondom, hogy nem volt ebben az ételben semmi, amit igazán ki tudnék emelni, de olyan sem, ami nagyon rossz lett volna. Kicsit talán biztonsági játéknak is mondanám az ételt. Nem összehasonlítható a hasonló árú burgerrel, amit a Neked Csak Szofiban ettem, viszont bőven vállalható. Ha röviden akarnám összefoglalni, akkor ha én kifejezetten enni akarnék valamit Debrecenben, akkor nem ide ülnék be, ennél azért jóval nagyobb kulináris élményt biztosító helyek vannak a városban (mondjuk ennek a helynek nem is ez a funkciója). Viszont ha már az ember elmegy a Stationbe bowlingozni, billiárdozni, vagy épp kártyázni, akkor minden további nélkül ehet itt, mert egyáltalán nem rossz és az árához képest igen tisztességes mennyiséget adnak.


Értékelésem: 7/10 (hogy ez mit jelent, azt itt megtekintheted)

Bővebben a helyről:  http://www.bowlingdebrecen.hu/

Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról