Munkahelyi Street food – Pont, pont, vesszőcske

 

Az elmúlt időszakban kevesebb rendelős kaját tudtam kipróbálni, általában otthon eszem, néha azonban, ha elhúzódnak az önkormányzati feladataim, akkor rendelek valamit a Perczel utcába. Ilyenkor szeretek kicsit körülnézni a Netpincéren, mert lehet, hogy olyan helyeket is felajánl, amik Kertvárosba már nem szállítanak ki, vagy csak drágán, ide viszont olcsóbban rendelhetek. Egy ilyen hely volt a Pont, pont, vesszőcske nevű étterem, amit korábban nem ismertem. De látva a wrap-kínálatukat, úgy döntöttem, rendelek tőlük egyet kiszállításra. Utóbbi, mint rájöttem, totál indokolatlan volt, mert kb. egy köpésnyire vannak a Perczel utcai irodától, tehát simán elmehettem volna érte L

A kínálatukban szerepelt egy wrap menü ajánlat, ami egy választott wrapből (3 féle), egy választott salátából (6-7 féle, nem emlékszem pontosan) és egy választott öntetből (2-féle) áll, ez így 1.990 forint. Ezenkívül egyedi akcióként minden rendelt étel mellé jár egy ajándék kókuszgolyó is, így egy kis édességet is kap az ember. Ez tetszett is. Főételnek a sonkás-sajtos wrapet kértem, és mivel láttam a promóképen, hogy abban van némi zöldsaláta és lilakáposzta, ezért paradicsomsalátát kértem mellé és egy joghurtos mártást. Utóbbit nem annyira salátaöntetként, inkább mártogatósként képzeltem el.

 

A kiszállítás időtartamával nem volt gond, bő fél óra alatt már meg is kaptam az ételt, szépen becsomagolva a főfogás külön tálban a saláta, az öntet és a desszert. Ami nagyon tetszett, hogy a wrap forró volt és úgy tűnt, hogy nem bolti termékkel dolgoznak, hanem nemrég készítették. Amint beleharaptam, éreztem, hogy a tésztája tökéletes, friss ropogós. De a belsejét furcsálltam. A promóképen ez szerepelt:




Amit kaptam, az meg ez:




 

Tehát a képen szereplő zöldségek ebből szépen eltűntek, csak a sonka, a sajt és a paradicsomszósz maradt meg. Jó, nyilván a promókép soha nem egyezik teljesen azzal, amit az ember kap, főleg nem kiszállításnál, de amikor alapanyagok terén vannak különbségek, az azért zavar.

Ettől függetlenül az étel ízlett. A paradicsomszósz inkább az édesebb vonalat vitte tovább, pici pikáns fűszerezéssel, jó. A sajt és a sonka átlagos termékek, nem tudnék róluk kifejezetten kiemelkedőt mondani, de negatívat sem, finomak. Az étel mérete meg bőven elég nagy ahhoz, hogy az ember jóllakjon vele.



A paradicsomsaláta is klasszikus, paradicsomból, kevés hagymából és zöldfűszerből állt, mindegyik friss és finom és tényleg olyan adagot adtak belőle, ami ha egyben eszem a wrap-pel, akkor is elegendő. Ez kifejezetten tetszett. Az öntet egy savanykásabb, sűrűbb joghurtos szósz, így mártogatósként is megállta a helyét, egyébként inkább a zöldsalátákhoz illik. De ezt nem róvom fel kritikának, elvégre én választottam.

A végére maradt a kókuszgolyó, ami tulajdonképpen ízlett, érződött benne a csokoládé íze, én szeretem, ha valami kis gyümölcs van a közepén, de nélküle is elég karakteres volt. Az étlapon láttam egy vegán kókuszgolyót, nem tudom, hogy ez az volt-e, vagy kétfélét készítenek, de ha vegán volt, akkor ez egyáltalán nem érződött ki rajta, abszolute teljes ízélményt adott.


Az étel 1.990 forintba került, amelyhez nem számítottak fel külön kiszállítási díjat. Nagyon imponált, hogy frissen készítették az ételt, látszódott az igényesség, az odafigyelés. Az egyetlen problémám tényleg azzal van, hogyha valaminek látjuk a képét, hogy mit tartalmaz az étel, akkor az alapján is rendelünk. Nekem nagyon hiányzott egy kis zöld a tányéromon, amit kértem is volna a paradicsomsaláta helyett, ha tudom, hogy az ételben nincs saláta. De a kép ezúttal sajnos becsapott, és így ez a hiány megmaradt. Ugyanakkor ettől eltekintve azért korrekt áron kaptam egy nagyon finom ételt, a kis desszertért meg külön köszönet!

 

Értékelésem: 8/10 (hogy ez mit jelent, azt itt megnézheted)

Bővebben a helyről: https://www.facebook.com/Pont-pont-vessz%C5%91cske-369557643756741/

Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról