A szomszéd főztje… – Giovanni Pizzéria

 

A Giovanni Pizzéria közel van hozzám, konkrétan alig 50 méterre a lakástól, viszont pont emiatt elég ritkán járok oda. Amikor igen, akkor általában baráti társasággal szoktam odamenni, akik épp nálam alszanak. Erre került sor még nyáron, amikor a Nyugat-Magyarországi Hkk Találkozó egyik napján ugrottunk át oda enni és beszélgetni.

 


Az ételek, amiket rendeltünk, eléggé eltértek, ketten pizzát kértünk, egyvalaki Chili Con Carne-t, egyikünk pedig Fish and Chipset (fotót mindegyikről csináltam). Mivel beszélgettünk közben, nem éreztem annyira, hogy mennyi idő telt el, de körülbelül fél órát saccolok, mire megérkezett, amit kértünk…azaz majdnem, amit kértünk. Ugyanis kiderült, hogy a felszolgáló vagy a szakács félreértette/félreolvasta az egyikünk rendelését, és a Fish and chips helyett „Fecsis” pizzát készítettek (feta sajt-paradicsom-csirke összetételű pizza). Így szegény barátunknak még várnia kellett 15-20 percet a kajára. Ami engem illet, ezúttal egy melba pizzát kértem, ami a tészta és a szósz mellett sonka-sajt-őszibarack hármasból áll.

 


A pizza tésztája nekem bejött, közepesen vastag, de mégis ropogós maradt. A pizza alapja egy hagyományos paradicsomszósz, sok extrát nem tudnék hozzátenni, de ízlett és végülis ez a legfontosabb. A sajt-sonka kettősről sok mindent nem tudok mondani, bolti termékek, abból egy elfogadható minőség, ez is teljesen rendben van. Az őszibarack is finom és szerencsére mennyiségileg sem okozott csalódást. Egyedül egy pici problémám azzal volt, hogy a barack miatt a pizza tetején 1-2 helyen egy kis  gyümölcsös le ízét éreztem, de szerencsére ez sem rontott az összképen. Mivel ez nem volt egy nagyon nehéz alapanyagokat tartalmazó pizza, az egészet meg tudtam enni, de a jóllakáshoz bőven elég volt.

 


A többiek étele közül még a Fish and Chipsbe kóstoltam vele, de ott csak 1-1 falatot ettem az összetevőkből mert már eléggé tele voltam. Az elején kiemelném a rendhagyó, de mégis esztétikus tálalást, nekem tetszett. A hal is ízlett, puha, fűszeres volt, és a hozzá készült burgonya is ropogott, ami nekem egy fish and chipsnél alap. De nem csak ez volt jó benne, a fűszerezése is bejött. Az étel tartalmazott némi zöldsalátát meg egy mártást is. Sajnos utóbbira már nem emlékszem, hogy pontosan mi volt, az megmaradt, hogy magában fogyasztva kissé fanyar íze volt, de a hallal együtt nagyon finom, ahhoz remekül passzolt.

 


Árak tekintetében az én pizzám valahol 1.600-1.800 forint környékén volt, a fish and chips 2.500 környékén. Szerintem mindkettő rendben van, mennyiségileg bőven elég, nyilván a fish and chips egy komplexebb étel, mint a pizza, de összességében az is elfogadható áron van. Az ételek terén tulajdonképpen semmilyen problémát nem éreztem, mindkettő nagyon rendben van. Az az aprócska figyelmetlenség volt az egyetlen kellemetlenségünk, de úgy érzem, hogy az sem volt vészes, ilyen előfordul. Szóval bátran ajánlom a helyet, ami egyébként nem csak étteremként funkcionál, hanem különböző kocsmajátékok is űzhetők a belső téren.

 

Értékelésem: 9/10 (Hogy ez pontosan mit jelent, azt itt megnézheted)

Bővebben a helyről itt.

Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról