Egynek elment – Repeta Gyorsétterem, Budapest, Flórián tér

 

A Flórián téri üzletsor nem egy általam gyakran látogatott hely, azonban arrafelé találkoztam egy ismerősömmel és szerettem volna előtte egyet ebédelni. Nem volt túl nagy kínálat, az aluljáróban láttam egy jó pontértékű lángosost, ám annyian álltak előtte, hogy azt nem akartam kivárni (talán majd máskor). Az üzletsorban azonban láttam egy kifőzde jellegű éttermet, amit úgy gondoltam, kipróbálok. Egyszerű menü, rántott hal, sült krumpli, tartár és desszertnek egy csokis Panna Cotta. Mivel kifőzdéről beszélünk, várakozási idő gyakorlatilag nem volt, mindent azonnal kaptam.

 


Az étel kóstolása során sajnos előjöttek ennek a sztereotípiái is, leginkább a sült krumplinál, ami előre elkészített volt, kapott egy minimális melegítést, de összességében egyáltalán nem volt nagy élmény az egyszer már kihűlt és csak nagyon átlagos fűszerezésű burgonya. Igazából ugyanezt tudom elmondani a halról is, bár ez valamivel frissebbnek tűnt, nem volt kifejezetten rossz íze, de igazából semmi extra. A tartár viszont egész kellemes ízű volt, mártogatósként adott kis extrát az ételnek.

 


Mivel a panna cotta egy hideg desszert, itt nem jött elő a frissesség kérdése. Alapvetően kellemes ízű, az állagával sincs különösebb probléma, a rajta lévő csokiöntet viszont egy egyszerű bolti termék volt, ami jóformán semmilyen extrát nem adott az ételhez. Meg lehetett enni, nem volt kellemetlen élmény, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy erre életem végéig emlékezni fogok.

 


A két fogásért kb. 2.500 forintot fizettem, nem mondom vészesen rossz árnak, de azért kifőzdében ettem már ennél olcsóbbat. Igazából erre az egész kóstolásra azt tudom mondani, hogy minden szempontból közepes, a minőségben nincs semmi kiemelkedő, de nem is rossz, a személyzetben sem tudok semmit kiemelne sem pozitíve, sem negatíve, és igazából az árban is ugyanez a helyzet. Egyszer oké volt, nem érzek mérhetetlen csalódottságot, amiért kipróbáltam, de nem hiszem, hogy a jövőben bármikor mérhetetlen vágyam lenne az iránt, hogy ide visszatérjek.

 

Értékelésem: 6/10. (hogy ez pontosan mit jelent, arról itt olvashatsz).

 

Bővebben a helyről: https://www.facebook.com/florianrepeta

 

Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról