Itt mi történt? – Maestro Pizzéria, Pécs, Bécsi burger + palacsinta

 

A Maestro Pizzéria kapcsán egyszer már írtam, akkor egy szállítási hibát eltekintve pozitív véleményt tudtam róla alkotni. Egyszer régebben kóstoltam a Bécsi burgerüket is, akkor ott egy egyszerű, de finom ételt ettem jól elkészített rántott csirkével, sok zöldséggel, majonézzel. Nemrégiben kíváncsi voltam, mennyit változott azóta a hely, ezért ismételten megnéztem ezt az ételt, ami immáron menüben burgonyával volt kapható, valamint desszertként egy almás-fahéjas palacsintát is kóstoltam vanília-öntettel. Sajnos a burgerről nem sikerült jó képet készítenem, ezért csak a desszertről lesz fotó.

 


Az elején sajnos rögtön történt egy logisztikai hiba. Először csak leültem az egyik székre, és vártam, hogy hozzanak étlapot, vagy valami, ám semmi nem történt. Utána gondolkodtam azon, hogy lehet, hogy csak a pultnál van rendelés, így odamentem és leadtam ott a rendelésem. Utána vártam… és vártam, és vártam, majd kb. 30 perc elteltével jött ki a pincér az üdítőmmel (egy 3,3-as Mirindával…) és elnézést kérve távozott. Ekkor már sejtettem, hogy elfelejtette leadni a rendelésem. Ezután újabb bő 20 percbe került, mire megkaptam az ételt, tehát még ha az első 10 perces asztalnál történő várakozást nem is számítom, akkor is 50 perc alatt kaptam meg az ételt. Ez semmiképp sem jó.

 


Maga a burger kinézetre látványos volt, az étel része a buci, a benne lévő hús, ami sok helyen kilógott a zsemléből, zöldségek, sajt, BBQ szósz és a sült krumpli. Most a hármas felosztást fogom használni, leírom, mi az, ami szerintem kiemelkedő volt, mi az, ami átlagos, és mi az, ami nagyon zavart.

 

A pozitív oldalt erősíti nálam leginkább a sült burgonya. Tökéletesen elkészített, sehol nem égett meg, színe és íze is kiváló volt. Ugyanígy működött nálam a hús is, jó nagy darab, panírja ropogott (legalábbis a kilógó részeken), és magának a húsnak az íze és fűszerezése is rendben volt.

 

Az átlagos kategóriát képviseli nálam a sajt és a zöldségek. Utóbbit apró darabokra vágva kaptam az ételben, nem volt rossz, de semmi extra. A sajt az ízében szintén teljesen rendben volt, bár a reszelt sajt a hamburgerben számomra továbbra is kissé nehezen értelmezhető.

 

Két összetevővel viszont nagyon nem voltam kibékülve. Az egyik a buci, ami azon túl, hogy összefogta az ételt, jóformán semmit nem adott hozzá, és nekem egy icipicit száraznak is tűnt. De amivel ennél is nagyobb bajom volt, az a BBQ szósz. Önmagában ízre sem volt túlságosan kiemelkedő, kicsit füstös ugyan, de mégis leginkább jellegtelennek mondanám. Viszont rengeteget tettek az ételre, ráadásul közvetlen a buci tetejére, ami alatt a sajt volt, majd rögtön a hús. Így a szósz szétáztatta az egyébként tényleg jó panírját a rántott húsnak, így pedig konkrétan kellemetlen volt enni, le is szedtem róla. Ez pedig teljesen felborította az ételt. Az utolsó falatokat már meg sem ettem, részben azért, mert nem akartam eltelítődni a desszerttől, részben meg azért, mert az már nem volt kellemes.

 


Ezután érkezett a palacsinta, amivel megint voltak gondjaim. A tésztája önmagában nem is lett volna rossz, viszont hideg volt, ami azért egy palacsintánál nem a legjobb. De ami igazán zavart, az a töltelék: nagy gerezdekre vágott almát tettek a palacsintába és azt (vagy inkább a tésztát) szórták meg némi fahéjjal. Egyrészt a két íz sem állt igazán össze, másrészt ekkora darabban az almát sem túlságosan nagy élmény enni.

 


Összevetésként linkelek a Tettye étteremből egy ugyanilyen desszertet, amit tegnapelőtt ettem.

 


Azt hiszem nem kell magyaráznom. A vanília öntet viszont tetszett, kellőképpen sűrű volt, és az íze is tökéletes, az bejött.

 

A burger menü 1.890, a palacsinta 800 forintba került, az üdítőért nem számítottak fel semmit (lehet a késedelem miatt). Összességében ez az ár ezekért a mennyiségekért nem gond, sőt, még viszonylag olcsónak is mondanám. De sajnos úgy érzem, hogy a korábbi bécsi burgeres kóstolásomhoz képest itt egy egyértelmű visszalépés történt, maga az étel is csak középszerű, a szerviz körüli problémák meg csak rontottak a helyzeten. Amit sajnálok, mert egyébként máskor ettem már itt más ételeket, amik be is jöttek, így talán megalapozottan bízhatok abba, hogy ez csupán egy elrontott étel volt. De azt kell értékelnem, ami van.

 

Értékelésem: 5/10 (hogy ez mit jelent, azt itt megnézheted)

 

Bővebben a helyről:  https://maestropizza.hu/


Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: 
https://www.facebook.com/velemenyes/ 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról