Jöhet a második próba! – Joker Food, Pécs, Joker burger


A Joker Foodról egy alkalommal már írtam, akkor nagyon vegyes érzésekkel voltam a kajáról, amit ettem. Azt éreztem, hogy apró hibákkal szúrták el az ételt, miközben magában a helyben sokkal nagyobb potenciál van, mint amit megtapasztaltam. Így biztos voltam benne, hogy fogok még próbálkozni. Már korábban is láttam az étlapon, hogy van többfajta hamburgerük, így hát szeptember elején, egy nap, amikor nem volt semmi kaja otthon, úgy gondoltam, kipróbálom ezt. Ezúttal már volt kuponom, így kicsit olcsóbban is tudtam rendelni tőlük.  

A kiszállítási idő kb. 50 perc volt, ezt átlagosnak mondanám, az ételhez a burger mellé krumpli és coleslaw saláta is dukál. Kezdjük is az értékelést a salátával:



Nos, túlzás lenne azt állítani, hogy embertelen mennyiséget kaptam. Bevallom őszintén, ezzel fel lehet bosszantani. El tudom fogadni, ha egy hamburgeres hely nem ad salátát, de ha már ad, akkor ténylegesen adjon, ne pedig megmutassa, hogy van salátája! Kár érte egyébként, mert ízben nem tudok belekötni, a káposztán kívül több másféle zöldség is megjelenik, esztétikus, szaftos, édeskés, gyakorlatilag tökéletesen elkészített saláta. Csakhát kb. 2 villányi volt, utána elfogyott…

A krumpli első ránézésre szintén nem tűnt soknak, de tányérra kitéve azért már láttam, hogy nem is kevés, normál adag. Ezúttal nem a klasszikusnak számító hasábburgonyát, hanem steak krumplit kaptam hozzá, és annak is a jobb fajtáját. Kicsit ropogott, a fűszerezése jó, paprikás, belseje is jól átsült. Magyarán szólva nagyon finom. Több nem is kell.

A hamburger mérete viszont kifejezetten imponáló és nem csak a buci nagysága, hanem a belső tartalom miatt is. No, de kezdjük a bucival, ami egy helyben készült termék és nagyon finom. Az ilyen nagy méretű buciknál mindig félek, hogy előjön a szárazság, mint probléma, de ez egyáltalán nem volt az, az íze enyhén édeskés, nagyon jó, nem csak étel összefogó funkciót töltött be.

A hús szintén nagyon pozitív eleme a kajának. Egyértelműen marhahús, médiumnál talán kicsivel jobban átsülve, a fűszerezése nem túl intenzív, de kiérezhető. A mennyisége is nagy sok másik helyi hamburgereshez mérten.

A zöldségekről csak a szokásosat tudom írni, frissek, finomak. A karamellizált hagyma ami kicsit speciális hamburgerben, a hagymalekvárhoz hasonló édeskés-kesernyés ízt adott, ám ezúttal pont optimális mennyiségben, nem lett túltolva a kajában. A sajt kapott egy kellemes pirítást, ettől ropogós lett,  ennek örültem, sokkal jobban szeretem, mintha csak rá tesznek egy darab sajtot a húsra, oszt jó napot étvágyat! A végére hagytam a joker szószt, amit most már tudok értékelni. Egy majonéz alapú édeskés, fűszeres szósz, szerintem valamennyi paradicsom is van benne. Nem domináns eleme az ételnek, de nagyon finom és jól harmonizál a többi összetevővel.

A múltkori cikkemben azt írtam a helyről, hogy alkalmasnak tartom arra, hogy egy előkelő helyre kerüljön az étterem-listámon. Ezzel a kóstolással azt hiszem ezt sikerült nálam elérnie. Most (majdnem) minden oké volt az arányokkal, meg úgy általában az étellel is, a jóllakottság pedig garantált. Az egyetlen dolog, ami miatt nem tartom tökéletesnek, a nagyon kevés saláta, remélem ezen javítanak, de ezzel együtt egy remek ételt ettem.

A kajáért 1.990 forintot fizetünk, de ha van kuponkódunk, akkor 10% kedvezménnyel 1.800 forintra jön ki, ami nem rossz ár/értékarányban. Úgyhogy mindenképpen ajánlom kipróbálásra, nem fogtok csalódni benne!

Értékelésem: 9/10 (hogy ez mit jelent, azt itt megnézheted)

Bővebben a helyről: http://jokerfood.hu/

Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról