Új brand, új étel? – Best Food Grill, hamburger menü


Az egykori Duna Döner helyén nemrégiben nyílt meg a Best Food Grill nevű étterem, ami ha jól nézem, szintén egy étteremlánc. Egyszer már megkóstoltam benn egy kebabot, de nagyjából hasonlónak éreztem, mint a korábbit. Az étlap repertoárja viszont egyértelműen szélesedett, megmaradtak az eddigi ételek, de jónéhány grilltermékkel és pizzával bővült a kínálat (legalábbis ha jól emlékszem a Duna Döner étlapjára). Ezenkívül most már kiszállításra is készítenek ételt. Ezeken felbuzdulva úgy döntöttem, hogy kipróbálom a helyet, megnézem a kiszállításukat, és hogy a hamburger terén (amit szintén kóstoltam korábban, de arról nem írtam) mit nyújtanak. Így hát egy egyszerű hamburger menüt rendeltem meg kiszállításra.

Az étel kb. 40 perc alatt érkezett meg, ez nem rossz annak tükrében, hogy azért viszonylag messze lakom a helytől. A méretét átlagosnak mondanám, nem extrém nagy, de azért láttam rajta, hogy jól fogok lakni. A menü itt két elemből, a burgerből és a hozzá kapott krumpliból áll. Kinézetre viszont úgy tűnt, nem sok minden változott az előző helyhez képest, sőt a csomagolás még Duna Döneres volt (ez utóbbi nem gond, ne pazaroljuk a csomagolópapírt azzal, hogy kidobjuk a régit).


A kóstolást ezúttal is a krumplival kezdtem. Noha egyszerű, szerintem mirelit termék volt, mégis nagyon pozitívan értékeltem. Pont optimális sütése, egészséges, sárgásbarna színe volt, ropogott és a sómennyisége is optimális. A gyors kiszállításnak köszönhetően pedig megmaradt a frissessége. Szóval tényleg nagyon ízlett, és külön örülök, hogy mivel az elmúlt időszakban rengetegszer kóstoltam rosszul elkészített krumplit, most végre jött egy hely, ahol elkészítették rendesen.



A burger bucija egy hétköznapi bolti terméknek tűnt, kapott némi pirítás, de összességében nagyon nagy élményt nem jelentett sem pozitív, sem negatív értelemben, inkább az étel összetartása maradt a funkciója. Hús tekintetében szerintem egy kevert húst kóstoltam, kicsit keletiesebb fűszerezéssel, de összességében nem volt vele különösebb baj, kissé szokatlan, de finom. Zöldségekből igen tisztességes mennyiség került a burgerbe, mindegyik finom, friss. A lilakáposztán kicsit meglepődtem, azt nem nagyon tesznek hamburgerekbe, de ez sem volt zavaró, csak megjegyeztem, hogy általában nem szokott benne lenni.

Szósz tekintetében kaptam talán a legérdekesebbet. Egy hagyományosnak tűnő burgerszósz, de az íze kissé savanykásabb az átlagnál, talán egy picit csípett is. Kicsit emiatt hasonló hatást keltett bennem a burger íze, mint a korábban írt kebab, amit kóstoltam, de nem olyan intenzíven, mint akkor, ez viszont így jobban ízlett, a kevesebb több elv érvényesült nálam.

Összességében azt gondolom, hogy egy kicsit szokatlan ízvilágú, de mindenképp ízletes ételt kaptam, ami nem tartalmaz semmi világrengetőt, viszont tisztességesen, igényesen készült és mennyiségében is teljesen elegendő ahhoz, hogy az ember jól lakjon. Ha pedig azt nézzük, hogy ez az étel kevesebb, mint 1.500 forintba került, akkor ez még inkább javít a képen (oké, plusz 290 forint kiszállítás, de ez nyilván egy extra szolgáltatás). Így merem ajánlani mind a helyet, mind az ételt.



Értékelésem: 8/10 (Hogy ez pontosan mit jelent, azt itt megnézheted)


Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához:https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról