A pokol konyhája? – Lucifer’s Kitchen, Húsimádó burger menü


A vírushelyzetet követően viszonylag sok új Street Food hely nyílt a városban. A Bagoly Street Food-ról a Bahíron írtam már, de láttam két új Kebabost a Király utcában, meg az egyik leágazó úton, itt Kertvárosban is találkozhatunk egy új Street Food hellyel, a facebookon meg a Lucifer’s Kitchen hirdetése jött velem szembe elég sokszor. Utóbbiról nem tudom, hogy új-e vagy csak elindult egy komoly marketing kampány, de tény, hogy eddig nem hallottam róluk, most pedig nagyon intenzív népszerűsítésbe kezdtek. Ezért hát én sem akartam kimaradni a jóból.

Egy hamburger menüt rendeltem tőlük, de itt a menü kicsit speciális. Az alap burger árában benne van egy adag krumpli vagy coleslaw saláta, +500 forintért üdítő és 2 darab palacsinta jár. Bár ez nem nagy kedvezmény az étlapárakhoz képest (étlapon ezek 600 forintba kerülnének), de ha már van, úgy döntöttem, kipróbálom, milyen is a palacsintájuk. A burgerek közül a húsimádót választottam, amihez a hagyományos marhahús mellett bacon tarja, sajt, majonézes mártás van, és házi bucival reklámozzák magukat.  Az biztos, hogy jól hangzik. Külön piros pont, hogy a hagyományos cola-fanta-sprite hármas mellett epres Cappyt is lehet rendelni a menühöz, így azok számára is van egy opció, akik nem szeretik a szénsavas üdítőket.

A szállítási idő 55 perc volt, nem mondom, hogy kifejezetten gyors, de azért nem is olyan, amiért reklamálnék a helynek. Egy icipici melegítés kellett már az ételnek, mire megérkezett, de azért nem volt vészes a helyzet ilyen téren sem. Ami viszont meglepett, hogy az ételhez egy kevéske coleslaw salátát is kaptam, amit nem rendeltem. Nagyon kedves ajándék, viszont egyben picit el is gondolkodtatott. Ugyanis megmondom őszintén az étel összes eleme közül ez tetszett nekem a legkevésbé. Picit nagy szeletekre voltak vágva a zöldségek, ráadásul hiányzott az a szaftosság, ami a coleslawk sajátja, meg hát a mennyiségbe is bele lehetne kötni. Viszont ajándék lónak ne nézd a fogát, nyilván ezt csak egyfajta kóstolónak szánták, szóval köszönöm szépen! És azért az íze nem volt rossz egyáltalán.

A burgonya ízlett, jó fűszeres, a sósabb elemek sorát erősíti az ételben. Egyébként, ha az egész ételt nézem ilyen téren, akkor nagyon szépen egyensúlyban maradtak az ízek. A krumpli mellett a tarja és a bacon komoly sós ízt adott az ételnek, a marhahús viszont ilyen téren visszafogottabb volt, így nem három sós húst ettem (mint mondjuk a Grizzly étteremnél anno). A házi buci és a szósz viszont mindkettő édes, így egyik íz sem nyomta el a másikat, sőt, nagyon jól egészítették ki egymást az egyes elemek ízei.

Két apró kritikám van az étellel kapcsolatban. Az egyik a buci, ami önmagában nagyon ízlett, friss, édes, ropogós, a teteje viszont kicsit megégett, és ez nem csak esztétikailag volt zavaró (sőt, úgy igazából nem is zavart), hanem ízben a felső rész közepe elég keserű volt. Ezenkívül a zöldségek mennyisége zavart engem kicsit, csak saláta és paradicsom járt bele, és azokból sem túl nagy mennyiség, egy icipici frissesség még elfért volna az ételben. De ezek tényleg csak szőrszálhasogató apróságok, az összélmény több, mint remek.

A palacsinta nem kapott külön csomagoló dobozt, csak némi alufóliát, de nem baj, nem kell mindenhez. Tulajdonképpen teljesen átlagos, hétköznapi palacsinta, viszont az átlagos méretnél valamivel nagyobb, tölteléket (esetemben mogyorókrémet) sokat kapott, szóval kellemes, és egyáltalán nem drága, főleg nem menüben.

A komplett menüért 2.750 forintot fizettem, ami nem egy kifejezetten olcsó ár, de cserébe egy komplex menüt kaptam, körettel, üdítővel, desszerttel (mondjuk azt a kis gyümölcsöt és fagyit én tettem mellé J ), és kiszállításai díjat is csak 100 forintot számítanak fel, ami egyáltalán nem sok. Szóval összességében ár-mennyiség arányban is teljesen oké. Ha nincs az az apró hiba a bucival, meg a zöldségekkel, akkor megadnám rá a maximum pontszámot, így nem teszem, de ennek ellenére kezdésnek ez több, mint ígéretes. Az étterem egyébként pizzákat és melegszendvicseket is árul, így bőven van még mit próbálgatni.



Értékelésem: 9/10 (hogy ez mit jelent, azt itt megnézheted)


Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról