Alap, amelyre építhet? – Panda Fast Food, Alap pizza


A Panda Gyorsétteremről egyszer már írtam a hibrid ételes cikkemben, akkor nem nyűgöztek le, ugyanakkor azt az ételt, amit akkor elemeztem, több mint 1 éve kóstoltam. Most úgy gondoltam, ideje friss élményeket szerezni. Amikor egy komplex ételnél első alkalommal nem érnek annyira kellemes elemek, akkor másodjára, amikor a helyet próbálom, valami nagyon egyszerűt szoktam választani, hogy lássam, hogy az alapoknál mi a helyzet. Ezt az elvet alapul véve az ún. alap pizzát választottam, melyben a paradicsomszósz, kétféle sajt és paradicsomkarika van. Ezenkívül egy kókuszos profiterolt is találtam a desszertek közül, gondoltam, azt is kipróbálom. Mivel ekkor már a lábam sérült volt, kiszállításra kértem.

Az ételre kb. 65 percet kellett várni, ez sajnos nem kevés idő, viszont a pizza még kellemesen meleg volt, amikor megérkezett, a négy részre vágásért külön hálás voltam, sokat segített a mozgáskorlátozott állapotomban. A tészta ízletes, nem túl vastag, roppanós, ezzel nincs semmi gond, a szósz azonban meglehetősen furcsán hatott. Nem érződött benne igazán a paradicsom íze, ezenkívül nekem már-már bántóan édesnek hatott. És bár általában pozitívan szoktam ahhoz hozzáállni, ha jó sok szósz van a pizzán, de ebből jobban esett volna, ha kevesebbet tesznek rá.

A többi összetevőből a trappista sajt és a paradicsom teljesen rendben volt, a parmezánt azonban megmondom őszintén nem éreztem az ételen. Eleve nem egy nagyon intenzív sajt, de szerintem a mennyiségével is lehettek gondok.

A pizza méretre egyébként teljesen oké, nagyjából a ¾-ét tudtam megenni. Talán ment volna az egész is, de akartam helyet hagyni a desszertnek.

Sajnos ezzel kapcsolatban is felemás élményekben részesültem. Az égetett tészta jól készült, és annak is örültem, hogy valóban jó nagy mennyiségű kókusz dukált hozzá (kár, hogy csak külön szórva, nem építették bele igazán a kajába). Ugyanakkor a fánkocskák belsejében lévő csokoládés krémet leginkább rumos krémnek tudnám nevezni. Nem volt sem édes, sem csokoládés, csak ezt a jellegzetes rumos-alkoholos (sőt, abban sem vagyok biztos, hogy nem aromás) ízt éreztem. Leginkább arra a csokoládéra emlékeztetett, amit a legtöbb boltban már lehet kapni, ami egy csokoládémasszából és kókuszreszelékből áll, esetleg a belsejében található egy tejes vagy kókuszos réteg is. Nem egy minőségi édesség, viszont nagyon szívesen fogyasztom. A baj azonban az, hogyha egy desszertért 650 forintot kifizetek, akkor többet várok el attól, minthogy ízben egy 100-150 forintos bolti termékre hajazzon.

Ha már az árakról beszéltem, a pizza 1.190 forintba került, ami mennyiségét tekintve teljesen vállalható ár, és ár-mennyiség arányban az édességgel sem volt kifejezett problémám, a dobozra rajzolt szívecskét pedig egy kellemes és aranyos gesztusnak értékeltem. Azonban sajnos ezek az extrák nem érnek túl sokat, ha maga az étel teljesen középszerű. Márpedig most ez történt.


Értékelésem: 6/10 (hogy ez mit jelent, azt itt megnézheted)

Bővebben a helyről: https://www.facebook.com/pandapecs/

Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról