A jóllakás garantálva – Park Pizza, Pellérd, Park Burger BBQ szósszal + barackos-túrós palacsinta vanília öntettel


Egy elég hosszú út után érkeztem meg Litkéről még július elején, és kívántam a meleg ételt, így körülnéztem a Netpincéren. Ekkor láttam az oldal új éttermei között a Park Pizzát, ami a nevével ellentétben nem csak pizzát, hanem számos más ételt is kínált, köztük hamburgert is. Feltűnt még, hogy az étterem nem pécsi, hanem pellérdi, de az oldalon nem láttam külön kiszállítási díjat, ez szintén pozitív. Szóval ha már így alakult, akkor gondoltam, kipróbálom, hogy milyen a hely. Rendeltem egyet a névadó burgerből, mellé egy adag hasábburgonyát, és hogy desszertem is legyen, egy adag túrós-barackos palacsintát vanília öntettel.

A szállítás elég hosszúra sikerült nagyjából 80 percre, persze figyelembe kell venni azt a tényt is, hogy elég messziről hozták az ételt, és nyilván egyszerre nem egy embernek szállítanak ki, ebben benne van némi késlekedés. De végül megérkezett az étel. A hamburger súlya meglepett, nem mértem le, de simán el tudom képzelni, hogy fél kilót meghaladó ételt kaptam. A krumpli is igen emberes adag volt, és a palacsinta is 3 darab, igen rendesen megtöltve és meglocsolva szósszal. Szóval abban már ránézésre biztos voltam, hogy éhen maradni nem fogok, sőt, abban is kételkedtem, hogy egyáltalán meg tudom-e enni az ételt.

A kóstolást a krumplival kezdtem, ami sajnos hagyott kívánnivalót maga után. A mellett, hogy szerintem mirelit krumplival volt dolgom, még „hozzátett”, hogy – talán a hosszú utaztatás miatt – eléggé kihűlt és szottyadt állapotba került. Kicsit megmikróztam, de ezzel meg a frissességéből (már ami maradt belőle) vesztett. Nem akarom ragozni, ez nem volt nagy élmény.

A burger annál izgalmasabbra sikerült, bár nem nevezném igazán klasszikus hamburgernek, leginkább a hús miatt. Azt gondolom, hogy sertéshússal volt dolgom, de nem zárom ki, hogy valamiféle húskeveréket kaptam, méghozzá rögtön két szeletet is, ez határozottan nem rossz. Ízben egy hagyományos fűszerezést éreztem, leginkább só, bors, én még sokalltam is kicsit a sót. Valamint nem igazán húspogácsa jellege volt, inkább a vagdalthúsra emlékeztetett. Ezzel együtt az íze oké, csak szerintem nem egy a szó klasszikus értelmében vett hamburgerhús. A buci jó nagy, de szerencsére viszonylag laza, így nem kerített hatalmába az a fullasztó érzés, ami a nagyobb pékáruknál gyakran megjelenik. A zöldségek ízletesek és jó sokat kap belőle az ember, és a barbeque is oké.

Az étellel nagyon jól laktam, sőt, meg sem tudtam enni, egy kevés maradt a burgerből is (a krumpliból több), és a palacsintát sem kóstoltam már meg utána csak másnap reggel. Mint említettem, abból 3 darabot kaptam és külön-külön is elég emberesnek tűntek, tele töltelékkel, nem spóroltak semmivel. A palacsinta tészta nagyon jó, vastagabb tésztás, de nagyon ízletes. A túróval már volt problémám, ugyanis nekem kicsit íztelennek tűnt. Ettem már olyan túros palacsintát, ahol inkább édesítették a túrót, máshol citrommal próbáltak savanyúbb hatást kelteni, nekem ez egy kicsit semmilyen volt. A barack azonban – amiből szintén jó sok került az ételbe – hozzáadott némi édességet, valamint a vanília is, így együttesen kellemes étellé vált.

Az egész menüért 2.820 forintot fizettem, ami kicsit borsos, de ár-mennyiség arányban így is bőven megéri, ugyanis ezek tényleg akkora adagok, hogy 2 ember is jól lakik vele. Minőségben azonban inkább csak közepesre tudom értékelni az egészet, nem tartom kiemelkedőnek, ettem ennél már jobbat (igaz, rosszabbat is). Persze az is igaz, hogy azoknál a helyeknél, ahol nem a hamburger a fő profil, nem szerencsés, ha a burgert használjuk fő értékelési alapnak, ugyanis manapság a hamburgert már a piaci verseny nagyon megköveteli, de épp ezért torz képet is adhat egy helyről (csak jobb híján készítik, nem fordítanak rá akkora figyelmet, mint a helyi specialitásokra). Noha a hely egyébként neve alapján pizzéria, de a kóstolás alapján mégis azt mondom, hogy valami magyaros ételt kéne megkóstolnom következő alkalommal, szerintem ez a fajta hús, amit kaptam, önmagában, főételként működne jól. Már várom ezt az alkalmat!


Értékelésem: 7/10 (hogy ez mit jelent, azt itt megnézheted)


Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról