Tényleg finom – Finom döner kebab grill specialitások és hamburger

 

A most következő étterem elnevezését kicsit nyilván furcsállni fogjátok sokan, de nem találtam meg más néven a helyet sem a Fb-on sem úgy unblock a neten (egyedül a google dobta ki hasonló névvel a helyet). Így leírom, hogy a hely, amiről beszélek Budapesten a Népszínház utca 31. alatt található, és egy szép nagy fólia hirdeti, hogy mi minden kapható itt. Általában nem szeretem a török és arab kebabosokat Budapesten, de ez másnak tűnt, így azt éreztem, adhatok egy esélyt nekik. Ráadásul ez a kóstolás azonos napon volt az előző cikkben írt kóstolással, ahol jó sokat fizettem és elég nagy adagot is kaptam, ezért este annyira extrém módon már nem voltam éhes és nem is akartam sokat költeni. Ezért egy egyszerű gyrosra mentem csak be.

 


Egy hagyományost gyrost kértem, mehetett bele minden, és hozzá egy 0,33-as Mountain Dew-t. Hamar megkaptam az árat, 900 forint…na ez azért furcsa. Azt láttam, hogy a gyros 700 forint, de az üdítő csak 200 lenne? A hűtőn magasabb ár volt (talán 350 ft, de erre nem esküszöm meg). Aztán vettem észre, hogy van egy menü akció, ami gyros pita és egy 0,25-ös Coca Colát 900 forintért ad. De akkor ezek szerint ez az akció kiterjed az összes dobozos üdítőre. Ez egy viszonylag apró gesztus, de értékelem, főleg, mert az italkínálatban ice tea és szénsavmentes üdítők is vannak, így azért tud választani az ember.

 

Meg kell még említenem, hogy az eladó – aki kicsit törte a magyar nyelvet de azért érthetően beszélte – miután bemutattam neki az igazolványomat, megkérdezte, hogy mennyire éreztem magam rosszul az oltástól, most hogy vagyok. Szívesen beszélgettem vele, kedves volt (bár az kiderült, hogy nem olvassa a Bahírt, mert ott két cikkben – ebben és ebben – megírtam az oltás utáni élményeimet…de na, ez bocsánatos bűn J ). Egyébként, amikor a sok húsnak, ami a pitában volt, egy része kiesett a tányéromra szó nélkül adott egy villát, hogy meg tudjam enni. Tehát vendéglátási szempontból minden nagyon rendben volt.

 

Az étel összetevői közül a pitán láttam, hogy eltér a szokványos bolti verziótól, annál vastagabbnak, zsemleszerűbbnek tűnt, amiben több a tészta, mint az átlag pitákban. Az lerítt róla, hogy nem helyben készítik, de azt is tudtam, hogy ilyet még nem ettem. Mivel már kellőképpen összebarátkoztunk a tulajjal, rá mertem kérdezni, és elmondta, hogy a néhány házzal arrébb lévő pékségből szerzi be a pitát. Ez így mindent megmagyaráz. Nem mondom, hogy hozta azt az ízélményt, amit a pécsi Döner Kebab House vagy a Pasa Kebab pitája adott, de az átlagos bolti pitánál egyértelműen és lényegesen jobb.

 


A hús alapvetően finom, puha, fűszeres csirkehús, ezzel nincs bajom. A két szósz közül a joghurtos nálam nem adott sokat hozzá, kicsit savanykás, kicsit fűszeres, de igazából ennyi (mondjuk legalább nincs az a furcsa utóíze, amit máshol éreztem). A csípős jobban ízlett, picit paprikásabbnak éreztem az átlagnál, és volt egy édeskésebb érzetem is, nekem ez bejött (egyszer még azt is hittem, hogy paprika is került a pitába, valójában csak valamilyen csípős szószos zöldségre haraptam rá). A zöldségek frissek, finomak itt is, a savanyú uborkáért külön piros pont, viszont a rétegzésével azért volt egy kis bajom, nagyon az étel egyik részére került minden zöldség, míg a másik oldalon csak hús volt.

 

A vacsora után az volt az első gondolatom, hogy mekkora volt a kontraszt e között a hely között és a Platán Grill között. Ott az étel fantasztikus volt, viszont mellette minden mással volt gondom. Itt kaptam egy azt gondolom, hogy korrekt gyrost (finom volt, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy a legfinomabb, amit valaha ettem), viszont mindezt jó áron, valódi vendéglátás mellett, szóval minden egyéb szempont tökéletes volt nálam. És őszinte leszek: ez így ebben a formában számomra kellemesebb élmény volt, mint az előző.

 

Ugyanakkor azért úgy érzem, hogy következetesnek kell lennem, és nem adhatok magasabb pontot ennek a helynek, mint a Hari kebabnak, ahol szintén nem volt gond sem az árral, sem a szervírozással (nyilván nem volt meg ez a fajta közvetlen kommunikáció, de ott egy csapat dolgozik, ami más, mint egy egyéni vendéglátós ilyen téren), viszont az étel jobb volt ott. De ettől függetlenül ezt a helyet is bátran ajánlom, már csak azért is, mert éjfélig tart nyitva, tehát tényleg szinte bármikor betérhettek és az árak is jók. A hely ezen kívül kínál pár balkáni fogást is, szóval még biztos vissza fogok menni, hogy azokból is kipróbáljak valamit.

 

 

Értékelésem: 8/10 (hogy ez mit jelent, azt itt megnézheted)

  

Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról