Én a vízilóval vagyok – Happy Hippo, négysajtos pizza + Churros

 

A Happy Hippo pizzériát régóta látom a Netpincéren, néha a hirdetéseibe is belebotlok, sőt, a gerillamarketing jegyében jópár matricázott oszlopot is láttam a klasszikus vízilovas logoval a pécsi utcákon. De eddig nem nagyon kóstoltam, amiben az is benne volt, hogy csak pizzát kínáltak sokáig. Most viszont amikor ránéztem az étlapjukra, azt láttam, hogy sokkal komplexebb, mint eddig volt, immáron desszertet, hamburgereket és sok másfajta ételt is kínálnak. Így egy szombat este már úgy gondoltam, hogy kipróbálom a helyet.

 


Bár általában nem pizzát szoktam rendelni, a klasszikus főételeket és a burgereket jobban szeretem, aznap azonban egy meccsnézős napot tartottam, így mégis a pizza mellett maradtam. Azok közül is a négysajtosat választottam (itt cheesio néven fut), ami itt kéksajtot, márványsajtot, camembert sajtot, mozzarellát és trappistát tartalmaz, valamit egy kedvenc desszertemet, a churrost is kipróbáltam, a választható mártások közül a csokoládé mellett döntöttem.

 

A helynél 50 perces kiszállítási időt láttam, és ez be is jött, sőt, egy perccel még jobbak is voltak, mert a rendeléstől számított 49 perc után már a kezemben volt az étel, ami kinyitva elég látványosan hatott. A négysajtos pizzáknál mindig az egyik legelső dolog, amit vizsgálok, az a sajtok mennyisége, hogy vajon négy összetevőnek kezelik a sajtokat, vagy a négy sajt összesen annyi, amennyi trappistát tesznek egy sima pizzára. Szerencsére itt a mennyiséggel semmi baj nem volt. A trappista és a mozzarella sajt kb. betöltötte a teljes pizzát, a másik kettő a pizza egyes részein voltak megtalálhatók, de azokkal sem spóroltak. Sajnos múlt pénteken tropára ment a telefonom, és a készített fotók még rajta voltak, így nem tudom a képeket mutatni, ezt most nagyon bánom, tényleg jól nézett ki.

 

És szerencsére ízben is hozza, amit kell. A tésztája az átlagnál picit vékonyabb, de nem papírvékony, és kellemes ízű. Az igazi kedvencem azonban a szószuk volt, egyértelműen a paradicsom dominált benne, de e mellett is kellemesen fűszeres. A sajtok mindegyike jó minőségű, az igazi kedvencem az volt, hogy a márványsajt krémes állaga elütött a többi sajttól, így egy kicsit olyan érzésem volt, mintha kétféle pizzaalap lett volna az ételen, egy sajtos és egy paradicsomos, és a kettő nagyon passzolt egymáshoz. De a többi feltéttel sem volt semmi baj.

 

Nagyjából a pizza kétharmadát ettem meg, utána már jól laktam, de valamennyit a churrosból is megkóstoltam. 8 darabot kaptam belőle, ugyanolyan szirmokat, amiket korábban az Epic Burgerben, itt most nem csináltak belőle szép virágformát, de kiszállításnál ezt amúgy sem lehetett volna kivitelezni, szóval nincs harag :). Egyébként ízre és állagra is jó, édes, ropogós, a hozzákapott mártás külsőleg kicsit a McDonaldsos csokiöntetre hajaz, de annyi baj legyen, az íze kellemes, nem túl édes, ami ennél a desszertnél nagyon jó. Ami a mennyiséget illeti, a fele bőven elég volt, a maradékot másnap ettem meg, addigra nyilván a frissességéből veszít az édesség, de még ezzel együtt is ízletes volt.

 

A két ételért együtt 3.280 forintot fizettem, ha jól emlékszem 2.290 volt a pizza, és 990 a churros, de a hely étlapján meg lehet nézni. Összességében nagyon pozitív benyomást keltett bennem ez a hely, sokkal jobb ételeket kaptam, mint amire számítottam és igazából semmibe sem tudok belekötni. Azért érdekes persze az összehasonlítási alap, mert néhány nappal később ettem az Elefántos étteremben, ami azért egy másik kategória volt, de árban is az. Viszont azt gondolom, hogy azon az áron, amiért ez a hely dolgozik, nagyon minőségi ételeket ettem, amiket bátran ajánlok másnak is. A hamburgerüket pedig majd kipróbálom egy másik alkalommal.

 

Értékelésem: 10/10 (hogy ez mit jelent, azt itt megnézheted)

 

Bővebben a helyről:  https://happyhippo.hu/

 

Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

  1. Imádom a pizzáikat! Csak ők vannak éjszaka nyitva és minőségi ételeket kapok bármikor. Mindenki talál ízlesének megfelelőt! Sok sikert és jó munkát Nekik! Köszönöm a cikket! Üdv

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról