Van itt minden – Trófea Grill étterem, Újbuda

 

Általában a sima A’la Carte éttermekről szoktam írni, ahol két- vagy háromfogásos menüket kóstolok. A Trófea Éttermek koncepciója némiképp más: egy nagyobb összegért (azt hiszem 10.000 forint, de erre meghívást kaptam, így nem néztem meg) 3 órán keresztül a svédasztalos kínálatból azt eszünk és iszunk, amit akarunk. Ez nem annyira az én stílusom, mert nem tudok annyira sokat enni, hogy nekem ez megérős legyen. De ha már itt voltam, ezt kell kipróbálni!

 


Végül egyféle levest, kétféle főételt és kétféle desszertet próbáltam ki, igyekeztem semmiből sem túl nagy adagot enni. Maga a kínálat egyébként 4-5-féle levesből, ugyanennyi készételből áll, ezenkívül hideg húsok, köretek és saláták is vannak az asztalon, valamint van egy grillpult, ahol kb. 15 különböző húst és néhány köretet lehetett süttetni. E mellett egy kisebb ázsiai konyha, egy olasz részleg, valamint számos desszert- és gyümölcsféle is megtalálható. Szóval aki ebből nem tud válogatni, annak tényleg nem tudom, mi a jó.

 


Elsőnek a levesek közül egy barackkrém-levest kóstoltam meg. És bevallom, ez volt számomra az egész menüsor legrosszabb része. A barack ízét alig lehetett benne érezni, ellenben volt egy nagyon gejl édessége az egésznek, és bár szeretem az édes ételeket, ez azért nagyon a határon volt már nálam is. És ezen gyümölcsdarabokkal sem próbáltak javítani. Nem mondom, hogy vállalhatatlan, de ez sokkal inkább volt egy desszert, mint egy leves.

 


A második fogás, amibe belekóstoltam, az egy készétel, konkrétan a szarvashús volt, áfonyás barnamártással, amihez köretként burgonyafánkot és egy erdei gyümölcsös lekvárt választottam. Na ez már egy sokkal jobb étel volt, a szarvashús jól fűszerezett és alig-alig lehetett érezni a vadakra jellemző szárazságot, amit a mártás remekül kompenzált. A szósz az áfonya ellenére nem volt édes, így a gyümölcslekvár is jó volt mellé. A fánk picit kemény, csak nehezen lehetett vágni, de ízében tökéletes. Ez remek folytatás volt.

 


Ezután picit nem ettem, és úgy gondoltam, hogy a hideg húsokat kihagyom, abban nem láttam annyi izgalmat, hogy kipróbáljam. Viszont készíttettem magamnak grillkaját, amibe egy dijoni mustáros tarja, egy görög csirke, két hal és egy baconbe tekert sajt szerepelt (de mindegyik kisebb szelet, mint amit egy étteremben kapunk, így ez együtt sem volt egy degeszre evős adag). Itt most már taktikáztam és ehhez nem ettem krumplit vagy más szénhidrát-tartalmú köretet, helyette a zöldségekből, valamint a mellette lévő joghurtos öntetből, illetve majonézből készítettem salátát.

 


A húsokból mindegyik ízletes volt, sem a halat, sem a csirkét nem szárították ki, hanem szaftos maradt, a friss grillételnél meg csak kevés jobb van. A dijoni mustáros tarja egyedi, pikáns íze nagyon bejött, de a többivel sem volt semmi baj. A zöldségek jól harmonizáltak egymással, vagyis ügyes vagyok :), a két öntet közül egyikről sem tudnék ódákat zengeni, de különösebb baj sincs az egyikkel sem, mindegyik ellátja a funkcióját.

 


A desszertek közül először a profiterolt kóstoltam meg (a kép nem sikerült jól, ezért a gyümölcsösről tettem csináltam), abból mind a csokis, mind a vaníliás (tejszínes?) verziót kipróbáltam. Az égetett tészta oké, bár a rajta lévő mártás egy kicsit megáztatta. A krémek közül a csokis enyhe kesernyés íze működött, a másik kissé naturális volt nekem. Összességében teljesen rendben volt ez a desszert, de szerintem a profiterolból ennél többet is ki lehet hozni.

 


Végére már csak pár aprósütit és egy kevés gyümölcsöt ettem. Ezek szintén a korrekt kategóriát képezték nálam, nagy bajom nincs velük, de ezekre nem fogok évek múlva emlékezni. Az egyetlen kivétel a kávés sütemény volt, ott a piskóta édessége és a krém kissé keserűbb, igazi kávés íze nagyon jó harmóniában voltak. Az nálam kiemelkedett az összes többi közül.

 


Láttam még a többieknél néhány tányérban sushit meg más távol-keleti ételt, ez nekem nem a világom, nem is kóstoltam, de a többik szerint, akik ettek, nagyon finom volt, én hiszek nekik. Volt még ezenkívül egy pizzás részt is, de mivel az elmúlt napokban sok pizzát ettem, ezt sem akartam kipróbálni.

 


Végülis mindent egybevetve jót ettem. Ez egy olyan hely, ahol a mennyiséget és az árat nehéz értelmezni, mert nyilván nem olcsó, de gyakorlatilag korlátlan fogyasztásra van lehetőség. Aki ezt szereti, az imádni fogja. Egyébként ami nekem pozitív, hogy a legtöbb étel számomra abszolute megugorja azt a szintet, amit én elvárok. Egyedül a leves, ahol volt hiányérzetem, a többi területen a korrekt és a nagyon jó ételek váltották egymást. Szóval mindent egybevetve elégedett vagyok.

 

Értékelésem: 8/10 (Hogy ez pontosan mit jelent, azt itt megnézheted)

 

Bővebben a helyről: https://trofeagrill.com/hu/ettermek-2/ujbudai-etterem/ 

 

Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról