Visszavágó – La Casa De Pizza

 

Pár hete írtam egy cikkemben a La Casa De Pizza hamburgeréről, ami sajnos nem zárta magát a szívembe. Viszont már ott leírtam, hogy fogok még egyszer próbálkozni, hiszen azért egy pizzériánál nem biztos, hogy a hamburger a fő profil, ami alapján érdemes megítélni a helyet. Szóval úgy voltam vele, hogyha már pizzéria, akkor néznünk egy pizzát is! De ennek már jónak kell lennie.

 


Ahogy megnéztem az étlapjukat, láttam, hogy a pizzák elnevezése egy-egy városhoz kötődik, és nagyon sok közülük igen extravagáns, nem sok helyen találkozom velük. A Berlin fedőnevű pizza is ezek közé tartozik, ami egy igazi bajor hangulatú pizzának tűnik (bár erről nekem inkább München jutna eszembe, de ezen nem veszünk össze). Tejfölös-mustáros alap, grillkolbász, ez remek, amitől jobban féltem, az a hasábburgonya, régi olvasóim tudják, hogy volt már egy kellemetlen élményem egy hasábburgonyás pizzával. De reménykedtem, hogy ezúttal jobb lesz. A pizza mellett kipróbáltam a túrós-vaníliás palacsintatortájukat is, amit vaníliapudinggal és erdei gyümölcsös mártással kínáltak.

 

A kiszállítás ezúttal jobban sikerült, mint legutóbb, „csak” 65 perces, ami mondjuk objektív mércével még mindig nem tökéletes, de a kiírt 70 perchez képest oké, sőt még egy picit sikerült gyorsabbnak lenni. Mivel legutóbb elég nagy különbség volt a promókép és a hozott kaja között, ezúttal is ezzel kezdtem a vizsgálatot. Ez volt a fotón:

 


És ez a valóság:

 



 

Ezúttal közelebb van egymáshoz a kettő, bár a kolbász nem annyira rendszerezett, és mennyiségileg is kevesebb, krumpliból viszont van bőven rajta. A mustáros-tejfölös alap nagyon ízletes, egyszerre éreztem egy kellemesen savanykás ízt, meg a mustár pikáns hatását is, ez nagyon bejött. Ugyancsak ízletes a grillezett kolbász, hagyományosan elkészített, átlagos fűszerezésű, de finom, egy pizzához ez illik. A hasábburgonya a múltkori ellentétben itt most kifejezetten pozitív hatást ért el nálam. Ennek egyrészt az az oka, hogy itt most kifejezetten frissnek hatott a krumpli, önmagában is nagyon szívesen eszem, másrészt, mert a mustár-kolbász-krumpli hármas olyan étel, amit bármikor szívesen eszem és a tésztával-sajttal kiegészítve egy tökéletes hibrid ételt hozott…

 

…volna, ha a tésztáról is ilyen jó véleménnyel vagyok. Sajnos itt éreztem a pizza legnagyobb hibáját, nekem a tészta nem jött be. Igazából nagyon átlagosnak éreztem, és azt a friss, ropogós érzést sem adta át, amit pizzák esetén igazán szeretek. Azokon a részeken, ahol a szósz, a kolbász jelen volt, ez nem zavart, de a szélénél, ahol legfeljebb a krumpli egészítette ezt ki, egyáltalán nem volt nagy élményt. És ezt fokozta, hogy ez a szél nagyon sok volt és sajnos pont a két igazán jó elemből kerülhetett volna több a pizzára. Így a szélét az első szelet kivételével nem is ettem meg.

 


A pizza egyébként nagyon laktató, egy fél annyira eltelített belőle, hogy a másik felét, meg a desszertet is eltettem későbbre (utóbbi szintén igen emberes adag, kis túlzással leves utáni főételnek is oké lenne). A palacsintatortát röviden és tömören tudom értékelni: ez egy tökéletes desszert. A tészta még melegítve is finom volt, a torta sok rétegű, a vaníliakrémtől kicsit a fehéres színe miatt tartottam, de nagyon kellemesen édes, és jó összhangban van a kissé savanykásabb erdei gyümölcsös mártással, amiben néhány valódi gyümölcsdarabot is találtam. Még nem említettem a túrós krémet, de az is finom, az édesebb irányba megy el, én így szeretem. Aprócska kritika, hogy néhány tésztaréteg között nem volt túró, de oda se neki, az egész annyira finom volt, hogy ezt szinte észre sem vettem.

 

A két ételért nagyjából 3.400 forintot fizettem, ami nem olcsó, de mivel bőséges és különleges mindkét étel, szerintem megfelel. Az biztos, hogy az előzőnél lényegesen jobb kóstolásom lett, és itt nem zavart a viszonylag magas ár, mert a mennyiség mellett minőségből is kaptam valami különlegeset. Nem volt hibátlan, de ezt már bátran merem ajánlani kipróbálásra!

 

Értékelésem: 8/10 (hogy ez mit jelent, azt itt megnézheted)

Bővebben a helyről: https://www.facebook.com/La-Casa-De-Pizza-P%C3%A9cs-104314861488842  

Ha szeretnél értesülni az új cikkekről, csatlakozz a blog facebook-oldalához: https://www.facebook.com/velemenyes/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gondolataim a Horror-Cirkuszról

10 olyan lapozgatós könyv, ami sokkal jobb lett, mint amire az alaptörténete után vártam

Horror után víz – egy újabb pécsi cirkuszlátogatásról